Wpłaty za zagubiony klucz, identyfikator lub legitymację szkolną
ZGUBIONY KLUCZ DO SZAFKI
W przypadku zagubienia klucza do szafki, należy wpłacić kwotę 18 zł na rachunek Rady Rodziców:
Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 12 w Otwocku,
14 1600 1462 1843 1592 4000 0001
W miejscu na korespondencje należy wpisać imię i nazwisko ucznia, klasę, nr szafki i informację, czy jest to szafka na książki, czy też na ubrania.
Dorobiony klucz do szafki w szatni odbiera się u pani Iwony Skoniecznej, szatniarki.
Dorobiony klucz do szafki na podręczniki odbiera się u pani Marty Matosek.
ZGUBIONY IDENTYFIKATOR
W przypadku zagubienia lub zniszczenia identyfikatora, należy wpłacić kwotę 15 zł na rachunek Rady Rodziców:
Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 12 w Otwocku,
14 1600 1462 1843 1592 4000 0001
W miejscu na korespondencje należy wpisać imię i nazwisko ucznia, klasę.
Nowy identyfikator odbiera się w sekretariacie.
ZAGUBIONA LEGITYMACJA SZKOLNA
W przypadku konieczności wyrobienia duplikatu legitymacji szkolnej należy wpłacić kwotę 9 zł na rachunek szkoły:
Szkoła Podstawowa nr 12 w Otwocku,
45 8001 0005 2001 0008 0158 0004
W miejscu na korespondencję należy wpisać imię i nazwisko ucznia, klasę oraz „duplikat legitymacji”.
Zagubienie legitymacji należy zgłosić w sekretariacie.