Nasze ZOO

Drogi Panie Kor­ne­lu!

Niech Pan wy­ba­czy śmia­łość, że pi­sze­my do Pana po tylu la­tach, ale dziś nasze serca są pełne wzru­sze­nia, a myśli – wdzięcz­no­ści.

Dzię­ki Pana książ­kom wiemy, że warto mieć fan­tazję, wie­rzyć w dobro i nigdy, prze­nig­dy nie za­po­mi­nać, że u­śmiech ma moc zmie­nia­nia świa­ta.

Od dwudziestu lat no­si­my z dumą Pana imię. Każda nasza prze­rwa to tro­chę jak nowe przy­go­dy Ko­zioł­ka Ma­toł­ka, a każda lek­cja – jak nowy roz­dział „Sza­tana z siód­mej klasy”. „Dwu­nast­ka” trzy­ma się dziel­nie, a duch Pana o­powie­ści cią­gle unosi się nad sa­lami – w gwa­rze przerw, śmie­chu u­czniów i kart­kach czy­ta­nych lek­tur.

Panie Kor­ne­lu – dzię­ku­je­my za to, że jest Pan z nami. Za to, że wciąż po­tra­fi Pan wy­wo­łać ra­dość, wzru­szyć, za­in­spiro­wać. I o­bie­cu­jemy, że nadal bę­dzie­my szko­łą, która nosi Pana imię z ho­norem, hu­mo­rem i ser­cem.

Z nie­usta­ją­cym dzie­cię­cym bły­skiem w oku
– cała spo­łecz­ność SP12 w Otwoc­ku

O szkoleniach i warsztatach

Przed­sta­wi­cielom Rady Pe­da­go­gicz­nej, Sa­mo­rzą­du Ucz­niow­skie­go i Rady Ro­dzi­ców ze szkół, które za­de­klaro­wały u­dział w pro­jek­cie, za­pro­ponowano cykl szko­leń i warsz­tatów. Celem dzia­łań szko­leniowych jest prze­ka­zanie wie­dzy na temat roli i zadań sa­mo­rzą­du u­czniow­skie­go i rady ro­dzi­ców, roz­wi­ja­nie u­mie­jęt­no­ści ko­mu­ni­ka­cyj­nych i współ­pra­cy na te­renie szko­ły, a także wspar­cie na­uczy­cie­li, u­czniów i ro­dzi­ców w two­rze­niu wspól­nej ko­ali­cji w szko­le dla u­cze­nia się, roz­woju i do­ra­stania dzie­ci.

Naj­waż­niej­szym, o­cze­ki­wa­nym e­fek­tem u­działu w szko­leniach i warsz­tatach jest zbu­do­wa­nie współ­pra­cy i ta­kich re­la­cji, które nie tylko przy­czynią się do lep­szego funk­cjo­nowa­nia szko­ły i po­pra­wy o­sią­gnięć u­czniów, ale rów­nież zwięk­szą o­sobi­ste kom­pe­ten­cje psy­cho­społecz­ne u­czniów i na­uczy­cie­li. Za­owocu­ją wspól­nym two­rze­niem SZKOŁY WSPÓŁPRACY.