Obiady płatne wyłącznie przelewem
W związku z wprowadzeniem obrotu bezgotówkowego w placówkach oświatowych, wpłaty za obiady mogą być realizowane wyłącznie w postaci wpłat lub przelewów na rachunek bankowy szkoły. Dokonana wpłata lub przelew jest opłatą za obiady w kolejnym miesiącu. Szczegóły poniżej.
Za dzień dokonania zapłaty uważa się dzień faktycznego wpływu środków na rachunek bankowy. Wpłat należy dokonywać do 27 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym dziecko będzie korzystało z obiadów. Wpłat dokonuje się na rachunek bankowy szkoły:
Szkoła Podstawowa nr 12, ul. Andriollego 76, 05-400 Otwock
29 8001 0005 2001 0008 0158 0001
W tytule należy podać: imię i nazwisko dziecka, klasę oraz miesiąc lub miesiące i wysokość wpłaty np. październik – 60 zł, listopad – 63 zł, grudzień – 48 zł.
Szczegółowe informacje dotyczące organizacji obiadów znajdują się w Regulaminie Stołówki Szkolnej.