Wydarzenia

Eksperyment polonistyczny

Napisane przez Natalia Grabska.

Kto po­wie­dział, że na lek­cjach ję­zy­ka pol­skie­go nie można eks­pery­men­to­wać? W mi­nio­ny po­nie­dzia­łek wy­bra­ni u­cznio­wie przy­go­towywa­li lek­cję nt. lek­tu­ry „Mi­ko­ła­jek”. Ucz­nio­wie z pasją i w spo­sób pro­fe­sjonal­ny po­de­szli do te­ma­tu. Były au­tor­skie gry plan­szo­we dot. lek­tu­ry i sen­so­rycz­ne za­bawy e­du­ka­cyj­ne, spraw­dzają­ce a­nali­zę i in­ter­preta­cję u­two­ru li­te­rac­kiego. Brawa za po­my­słowość dla u­czniów klas czwar­tych, a w szcze­gól­no­ści dla 4b i 4g!

Drukuj